Säng, träningsvärk, Insanity, släktträff och Loreen!

Nu har jag inte uppdaterat alls under fredag eller igår, men har haft mycket och göra. Till och börja med så har jag köpt min första egna säng! Den ni! Det känns så löjligt bra att det inte är klokt åt det, i morgon kommer leveransen så idag blir det och fixa sovrummet. 

Jag har kört på med Insanity och promenader. Jag bockar och bugar än för Shaun T´s träning! Jag brukar aldrig, never ever, någonsinn få träningsvärk i sidomagmusklerna men nu har jag det från fredagsträningen. Cardio Recover trodde jag skulle vara något mildare men icke. Känns så fantastiskt skönt att jag hittat en träningsform som faktiskt tar på alla muskelgupper! I tordags blev det även en promenad med Bella och David på ca 5 km. Vi är på gång, det känns så bra att vi alla stöttar och puschar varandra. GO US!

I fredags fick även jag och min älskling tid för oss själva då Bella va hundvakt åt oss. Så grymt uppskattat :)

Igår så hann jag inte med någon träning alls så idag har alla andra vilodag men jag kör veckans sista pass. Pure Cardio! Ryser av bara namnet haha! Äntligen efter många år var släkten på mammas sida samlade hos min morbror och hans fru med barn. Vi hade strålande solsken, god mat, massa skratt och lyckan var total. Har saknat känslan! Vi kollade självklart på Loreen och sen var det dags och åka hem snabbt så vi inte missade omröstningen. 18 12:or fick Loreen och Sverige! Så kul att Sverige vann med ett sånt fint bidrag, dansen och hennes röst är fortfarnde enligt mig de mest klockrena på många år. 

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0